Workshop smeden 16 september

Warning: stristr() expects parameter 1 to be string, array given in /customers/e/b/a/stichting-ijzerhart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/custom-facebook-feed/inc/CFF_Utils.php on line 506 Warning: stristr() expects parameter 1 to be string, array given in /customers/e/b/a/stichting-ijzerhart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/custom-facebook-feed/inc/CFF_Utils.php on line 506 Warning: stristr() expects parameter 1 to be string, array given in /customers/e/b/a/stichting-ijzerhart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/custom-facebook-feed/inc/CFF_Utils.php on line 506 Warning: stristr() expects parameter 1 to be string, array given in /customers/e/b/a/stichting-ijzerhart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/custom-facebook-feed/inc/CFF_Utils.php on line 506 Warning: stristr() expects parameter 1 to be string, array given in /customers/e/b/a/stichting-ijzerhart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/custom-facebook-feed/inc/CFF_Utils.php on line 506 Warning: stristr() expects parameter 1 to be string, array given in /customers/e/b/a/stichting-ijzerhart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/custom-facebook-feed/inc/CFF_Utils.php on line 506 Warning: stristr() expects parameter 1 to be string, array given in /customers/e/b/a/stichting-ijzerhart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/custom-facebook-feed/inc/CFF_Utils.php on line 506 Warning: stristr() expects parameter 1 to be string, array given in /customers/e/b/a/stichting-ijzerhart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/custom-facebook-feed/inc/CFF_Utils.php on line 506 Warning: stristr() expects parameter 1 to be string, array given in /customers/e/b/a/stichting-ijzerhart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/custom-facebook-feed/inc/CFF_Utils.php on line 506 Warning: stristr() expects parameter 1 to be string, array given in /customers/e/b/a/stichting-ijzerhart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/custom-facebook-feed/inc/CFF_Utils.php on line 506 Warning: stristr() expects parameter 1 to be string, array given in /customers/e/b/a/stichting-ijzerhart.nl/httpd.www/wp-content/plugins/custom-facebook-feed/inc/CFF_Utils.php on line 506 Please enter the Page ID of the Facebook feed you'd like to display. You can do this in either the Custom Facebook Feed plugin settings or in the shortcode itself. For example, [custom-facebook-feed id=YOUR_PAGE_ID_HERE].

In samenwerking met ‘uitjeeigenstad’ organiseert Stichting IJzerhart een kennismaking workshop smeden. De workshop duurt 2 uur en biedt je de mogelijkheid om zelfstandig een werkstuk te maken. Klik op de volgende link voor aanmelding en verdere informatie.

thumb_Stichting IJzerhart (101)_1024